Twoje zdrowie to inwestycja, a nie wydatek.
  • EDUKUJĘ
    1,068 POSTÓW DOTYCZĄCYCH MIESIĄCZKI, SELF CARE ORAZ ZABURZEŃ ODŻYWIANIA. JEŻELI SZUKASZ PRAKTYCZNEJ WIEDZY DOTYCZĄCEJ TYCH TEMATÓW NACIŚNIJ PRZYCISK, ŻEBY PRZEJŚC NA MÓJ INSTAGRAM.
    Zobacz więcej
  • WSPIERAM
    JEŻELI POTRZEBUJESZ INDYWIDUALNEGO WSPARCIA W PRZYWRÓCENIU MIESIĄCZKI TO NAPISZ DO MNIE. E-MAIL: HEALTHYTORIE@GMAIL.COM
    NAPISZ DO MNIE
  • OBALAM MITY
    PROWADZĘ SERIĘ NA YOUTUBE, GDZIE OBALAM MITY DOTYCZĄCE NOWYCH TRENDÓW PANUJĄCYCH W DIETETYCE. JEŻELI BORYKASZ SIĘ Z ZABURZENIAMI ODŻYWIANIA, KONIECZNIE NACIŚNIJ
    ZOBACZ WIĘCEJ
stworzyć statystyki do pracy dyplomowej, dotyczących zaburzeń miesiączkowania w naszym kraju ♡
Ankieta jest skierowana do kobiet w wieku rozrodczym, które borykają się z brakiem miesiączki lub mają zaburzenia cyklu menstruacyjnego o podłożu psychodietetycznym. Ankieta składa się z 12 pytań zamkniętych i 6 otwartych, które nie są wymagane. W podziękowaniu za pomoc przy realizacji mojej pracy licencjackiej przygotowałam mały prezent, który pojawi się po ukończeniu ankiety. Bardzo dziękuję za pomoc ♡

Jak zacząć jeść więcej tłuszczów? Post dla osób redukujących i osób z zaburzeniami odżywiania



Przeczytaj koniecznie, jeśli boisz się spożywać tłuszczów!

W tym filmiku dziele się z Tobą...


  • Ile tłuszczu musisz spożywać w swojej diecie?

  • Jaką funkcję pełnią tłuszcze?

  •  Gdzie znajdziesz wartościowe źródło tłuszczu?








Trochę opowiadam również  na temat mentoringu. Programu, którego prowadzę z kobietami, które chcą przywrócić miesiączkę w sposób naturalny. Jeśli chcesz poznać tą współpracę bliżej,poznasz jej szczegóły tutaj:








Życzę Ci miłego oglądania i koniecznie zostaw po sobie ślad, w postaci komentarza pod filmikiem, jakie źródło tłuszczu jest Twoim ulubionym!




Miłego dnia!