SLIDER POSTÓW - WERSJA 2

Sprawdź, w czym mogę Ci pomóc:
  • Uczę racjonalnego jedzenia
    Nie wierzę w intuicyjne jedzenie, ponieważ uważam, że nie w każdej sytuacji możemy polegać na swoich odczuciach i emocjach. Choć pokażę Ci mój punkt widzenia na racjonalne odżywianie.
    Czytaj więcej
  • Odzyskuję kobietom miesiączkę
    Znajdziesz tutaj wszystkie, potrzebne informacje na temat miesiączki i jak ją przywrócić. Dowiesz się jak powinnien wyglądać prawidłowy cykl i kiedy warto udać się do ginekologa.
    Czytaj więcej
  • Naprawiam relację z jedzeniem
    Nauczę Ciebie od nowa dobrej relacji z jedzeniem. Bez wyrzutów sumienia. Przepracujemy wspólnie Twoje złe schematy myślowe na temat jedzenia. Nie jesteś sama w procesie do zdrowej relacji z jedzeniem!
    Czytaj więcej
Zobacz co dla Ciebie przygotowałam!
Cześć, Mam na imię Wiktoria i współpracuję z kobietami od dobrych kilku lat. Jeśli chciałabyś zadbać o swoje zdrowie lub przywrócić swoją miesiączkę to zapraszam Ciebie do zapoznania się z ofertą, którą przygotowałam dla kobiet, które chcą czegoś więcej niż tylko ładna sylwetka. Śmiało, wejdź w link i sprawdź czy nasza współpraca będzie dla Ciebie owocna! ♡

Jak przytyć szybko i zdrowo?

jak przytyć szybko?

 Jak przytyć? Ten post powinnien nosić raczej nazwę: Jak przytyć i nie zwariować? Stąd w dzisiejszym poście dowiesz się jak zacząć jeść więcej i jak nie poddać się po tygodniu.

Przytycie jest takim samym procesem jak chudnięcie. Nic nie da się zrobić od razu. Musisz być cierpliwa i konsekwenta w swoich postanowieniach. Jeśli chcesz przytyć szybko i zdrowo powinnaś:

  •  Określić swoje cele
  • Zamiast od razu rzucać siebie na głęboką wodę, powinnaś zacząć małymi krokami dodawać kalorie lub posiłki
  • Nie wymagać od siebie od razu jedzenia np.2500 kalorii.

Co do tego ostatniego podpunktu pisałam ostatnio posta na temat ile kalorii powinnaś spożywać, żeby przywrócić swój okres. Jeśli jeszcze go nie czytałaś, zachęcam do tego. 

Jeśli chcesz przytyć, pamiętaj, że zmieniasz swój styl życia do którego przywykłaś. Najtrudniej zmienia się nawyki, dlatego nie warto zaczynać od dziesięciu celów na raz. Na pewno będziesz używać sformułowań jak:

muszę/ powinnam
jeść więcej, zrezygnować, unikać, ograniczać, wykluczać, zwiększać, dodawać, stosować, zwiększać masę ciała, mniej trenować.

Wszystkie powyższe stwierdzenia mają bardzo negatywne zabarwienie. To są kolejne zakazy, których musisz się trzymać, żeby przytyć szybko i zdrowo. Warto zaznaczyć, że oczywiście to wszystko zależy od tego ile kilogramów musisz przytyć i czas będzie się różnił w zależności od Twoich postanowień i działań. Nasza psychika źle znosi straty i blokady. Dlatego warto zamienić stratę na zysk. Jak to zrobić?

Wypisz sobie zalety, korzyści tego, że przytyjesz. Myślisz, że ich nie ma? Jesteś w błędzie! Ja Ci wypiszę swoje, kiedy ja musiałam przytyć, żeby być zdrowa i silna:

1. Odzyskam miesiączkę,
2. Zyskam większy luz do jedzenia
3. Będę mogła jeść większe ilości jedzenia
4. W końcu się może wyśpię (kiedy jadłam za mało, miałam insomię. Nie mogłam spać, kiedy zaczęłam jeść więcej, w końcu spałam sobie smacznie każdej nocy!)
5. Będę mogła dźwigać więcej w treningu! Zbuduję pośladki ^^
6. Nie będzie mi zimno
7. Zobaczę jak moje ciało będzie wyglądać, kiedy przytyję do 55 kg

Kiedy nie dostajemy co chcemy, dostajemy doświadczenie.

Jeśli nigdy nie spróbujesz, to nigdy się nie dowiesz. Ja wypisałam 7 punktów. A Ty ile dasz radę wypisać? Przynajmniej spróbuj! Na pewno coś znajdziesz. Jeśli chcesz podziel się ze mną w komentarzu lub na insta!

Skoro już motywację mamy za sobą. Przechodzimy do kluczowych rzeczy, które musisz zrobić, jeśli chcesz przytyć szybko i zdrowo. 

1. Oblicz swoje zapotrzebowanie

Najlepiej napisz do mnie. Dlaczego? Znam dziewczyny prawie tak dobrze jak siebie. Dostaję codziennie takie same wiadomości:

Ja to się mało ruszam. 

Jak się pytam o aktywność fizyczną to: ok.10 000 tys. kroków dziennie i 5 treningów po 45 minut w tygodniu. 

To co dla Ciebie jest małą aktywnością to tak naprawdę wcale nią nie jest. Dlatego odezwij się do mnie i zrobię to za Ciebie!

2. Dodaj kalorie 

Powinno ich być od 150 do 300 kcal. Z tygodnia na tydzień staraj się je  zwiększać. Oczywiście to też jest kwestia zależna od tego jak duża jest Twoja niedowaga i ile musisz przytyć, ale 300 kcal powinno na sam początek wystarczyć. Najlepiej zapytać się lekarza lub dietetyka ile powinnaś przytyć do wagi normalnej. Możesz też sama sprawdzić, obliczając swoje BMI. 

3. Dodaj smoothie do swojego dziennego jadłospisu

Soki i smoothie idealnie się sprawdzają na przytycie! Nie wymagają wielu wysiłku w trawieniu przez nasze jelita i szybciej się trawią, także sam raz, kiedy masz dużo kalorii do zjedzenia!

Warto tak samo zwrócić uwagę na podaż tłuszczów w swojej diecie. Pamiętaj, że są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania kobiecego organizmu!

4. Powiedz cześć produktom rekreacyjnym!

Oreo, bita śmietana i czego Twoja dusza zapragnie! Na swoim ig opowiadałam więcej na ten temat. 

5. Utrzymuj motywację i nie poddawaj się!

Jeśli potrzebujesz kopa motywacyjnego to możesz spokojnie do mnie pisać! Moje DM na instagramie jest otwarte! Oprócz tego na moim blogu znajdziesz dużo motywacyjnych treści. Jeden z nich znajdziesz tutaj.

To na dzisiaj tyle! Pamiętaj o zadaniu! Ile korzyści z przytycia udało Ci się wypisać?