SLIDER POSTÓW - WERSJA 2

Sprawdź, w czym mogę Ci pomóc:
  • Uczę racjonalnego jedzenia
    Nie wierzę w intuicyjne jedzenie, ponieważ uważam, że nie w każdej sytuacji możemy polegać na swoich odczuciach i emocjach. Choć pokażę Ci mój punkt widzenia na racjonalne odżywianie.
    Czytaj więcej
  • Odzyskuję kobietom miesiączkę
    Znajdziesz tutaj wszystkie, potrzebne informacje na temat miesiączki i jak ją przywrócić. Dowiesz się jak powinnien wyglądać prawidłowy cykl i kiedy warto udać się do ginekologa.
    Czytaj więcej
  • Naprawiam relację z jedzeniem
    Nauczę Ciebie od nowa dobrej relacji z jedzeniem. Bez wyrzutów sumienia. Przepracujemy wspólnie Twoje złe schematy myślowe na temat jedzenia. Nie jesteś sama w procesie do zdrowej relacji z jedzeniem!
    Czytaj więcej
Zobacz co dla Ciebie przygotowałam!
Cześć, Mam na imię Wiktoria i współpracuję z kobietami od dobrych kilku lat. Jeśli chciałabyś zadbać o swoje zdrowie lub przywrócić swoją miesiączkę to zapraszam Ciebie do zapoznania się z ofertą, którą przygotowałam dla kobiet, które chcą czegoś więcej niż tylko ładna sylwetka. Śmiało, wejdź w link i sprawdź czy nasza współpraca będzie dla Ciebie owocna! ♡

Jak naprawić relację z jedzeniem? Od czego zacząć?

Od czego zacząć budowanie zdrowej i satysfakcjonującej relacji z jedzeniem? Od czego właśnie zacząć w naprawianiu relacji z jedzonkiem?

 Negatywne myślenie o jedzeniu i przytyciu mogą bardzo zniszczyć życie. Zamaist cieszyć się ciastem z koleżankami, zaczynasz w głowie wyliczać kalorie, albo myśleć przez ile czasu będziesz musiała ćwiczyć, żeby spalić to co zjadłaś?

Jeśli często masz takie myśli to oznacza, że Twoja relacja z jedzeniem zasługuje na mocne odbudowanie.


1. Przestań się katować za to co zjadłaś

Skup się na pozytywach. Co Ci dał ten kawałek ciasta? Był smaczny? Jeśli tak to po co wracać do czegoś co już i tak nie zmienisz. Skoro zjadłaś miałaś powód. I nie ma sensu mieć wyrzuty po jednym kawałku ciasta. Serio.

2.Praktykuj uważne jedzenie

Na mentorigu prowadzę z dziewczynami dzienniczek żywieniowy. Zapisują tam sobie emocje, jakie wzbudziły ich posiłki lub konkretne produkty. Możesz też to wprowadzić. Staraj się jeść uważnie i ucinać myśli, które są negatywne i niczego dobrego nie wprowadzają. Zapisuj sobie te negatywne myśli o jedzeniu i staraj się je przepracować. Może akurat to już da bardzo dużo?

3. Pozwól sobie mieć radość z jedzenia

Masz prawo do czucia się dobrze po posiłku! Do czucia ekscytacji ze zjedzenia wafelka, loda lub Oreo. Dlatego przestań siebie karać złą dietą lub niesmacznymi posiłkami, tylko dlatego, że są zdrowe. Daj sobie pozwolenie na radość z odczucia pełności lub słodyczy.

Więcej porad znajdziesz w nowym odcinku podcastu ,,Jak polepszyć relację z jedzeniem?' Miłego słuchania :)