Twoje zdrowie to inwestycja, a nie wydatek.
  • Aktywność fizyczna
    Sprawdź mój profil na youtube, gdzie wstawiam treningi w wersji slow and care.
    Zobacz więcej
  • Zaburzenia miesiączkowania
    Znajdziesz tutaj wszystkie, potrzebne informacje na temat miesiączki i jak ją przywrócić. Dowiesz się jak powinnien wyglądać prawidłowy cykl i kiedy warto udać się do ginekologa.
    Czytaj więcej
  • Zaburzenia odżywiania
    Znajdziesz tutaj wszystkie, potrzebne informacje na temat zaburzeń odżywiania i jak sobie z nimi radzic.
    Czytaj więcej
Współpracuj ze mną i zobacz efekty już po dwóch miesiącach wspólnej pracy!
Stworzyłam mentoring (indywidualną współpracę online), żeby pomóc jak największej liczbie kobiet przywrócić swoją miesiączkę i wyjść z zaburzeń odżywiania naturalnie. To co mogę ci obiecać na wstępie to profesjonalną opiekę, wsparcie, motywacje oraz zasoby do odzyskania swojego zdrowia.♡

Jak naprawić relację z jedzeniem? Od czego zacząć?

Od czego zacząć budowanie zdrowej i satysfakcjonującej relacji z jedzeniem? Od czego właśnie zacząć w naprawianiu relacji z jedzonkiem?

 Negatywne myślenie o jedzeniu i przytyciu mogą bardzo zniszczyć życie. Zamaist cieszyć się ciastem z koleżankami, zaczynasz w głowie wyliczać kalorie, albo myśleć przez ile czasu będziesz musiała ćwiczyć, żeby spalić to co zjadłaś?

Jeśli często masz takie myśli to oznacza, że Twoja relacja z jedzeniem zasługuje na mocne odbudowanie.


1. Przestań się katować za to co zjadłaś

Skup się na pozytywach. Co Ci dał ten kawałek ciasta? Był smaczny? Jeśli tak to po co wracać do czegoś co już i tak nie zmienisz. Skoro zjadłaś miałaś powód. I nie ma sensu mieć wyrzuty po jednym kawałku ciasta. Serio.

2.Praktykuj uważne jedzenie

Na mentorigu prowadzę z dziewczynami dzienniczek żywieniowy. Zapisują tam sobie emocje, jakie wzbudziły ich posiłki lub konkretne produkty. Możesz też to wprowadzić. Staraj się jeść uważnie i ucinać myśli, które są negatywne i niczego dobrego nie wprowadzają. Zapisuj sobie te negatywne myśli o jedzeniu i staraj się je przepracować. Może akurat to już da bardzo dużo?

3. Pozwól sobie mieć radość z jedzenia

Masz prawo do czucia się dobrze po posiłku! Do czucia ekscytacji ze zjedzenia wafelka, loda lub Oreo. Dlatego przestań siebie karać złą dietą lub niesmacznymi posiłkami, tylko dlatego, że są zdrowe. Daj sobie pozwolenie na radość z odczucia pełności lub słodyczy.

Więcej porad znajdziesz w nowym odcinku podcastu ,,Jak polepszyć relację z jedzeniem?' Miłego słuchania :)